پیوند ها
در جهان کسب و کار متصل و جهانیشده امروز، شرکتها اغلب فعالیتهای خود را خارج از مرزهای کشور مبدأ گسترش میدهند. دو رویکرد رایج برای گسترش بینالمللی شدن یک شرکت، تبدیل شدن به شرکت چندملیتی یا به دست آوردن وضعیت چندملیتی است. این دو عبارت، با اغلب به هم معنا بودن، معانی و پیامدهای متفاوتی برای کسبوکارها دارند. هدف این مقاله بررسی و تمایز شرکتهای چندتابعیتی و چندملیتی است و برچسبها، مزایا و چالشهای هرکدام را روشن میکند.
مبلغ قابل پرداخت 80,000 تومان
برچسب های مهم