تفاوت شرکت‌های چندتابعیتی و چندملیتی


در جهان کسب و کار متصل و جهانی‌شده امروز، شرکت‌ها اغلب فعالیت‌های خود را خارج از مرزهای کشور مبدأ گسترش می‌دهند. دو رویکرد رایج برای گسترش بین‌المللی شدن یک شرکت، تبدیل شدن به شرکت چندملیتی یا به دست آوردن وضعیت چندملیتی است. این دو عبارت، با اغلب به هم معنا بودن، معانی و پیامدهای متفاوتی برای کسب‌وکارها دارند. هدف این مقاله بررسی و تمایز شرکت‌های چندتابعیتی و چندملیتی است و برچسب‌ها، مزایا و چالش‌های هرکدام را روشن می‌کند.


مبلغ قابل پرداخت 80,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳               تعداد بازدید : 695

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "فروشگاه سم ام اس" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما